Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Κολιέ macrame, μαύρος Ιάσπις και Butter Jade

6 σχόλια:

  1. Πανέμορφα, όλα! :)
    Θα σου πρότεινα μια σελίδα που έχει δημιουργηθεί ακριβώς για να πουλάει κανείς και να αγοράζει χειροποίητα προιόντα, λέγεται etsy.com. Νομίζω ότι είναι μια καλή ευκαιρία να προωθήσεις τα κοσμήματά σου, σε μεγαλύτερο κοινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ, Ευάκι, και για το σχόλιο και για την πρόταση. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Το etsy το γνωρίζω, το έχω σκεφτεί - το blog ήταν μόνο το πρώτο βήμα!
    Φιλιά και καλά να περνάς στα ξένα που βρίσκεσαι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιας και το'πες. εδ'ω στα ξένα στέλνεις πράματα; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα μπορούσα να στείλω στο εξωτερικό, αλλά προς το παρόν δεν έχω ούτε Paypal ούτε προσωπικό τραπεζικό λογαριασμό (δεν μπήκα καν στη διαδικασία ακόμα, γιατί δίνω για superior σε ένα μήνα και δεν ασχολούμαι με τίποτα άλλο αυτή τη στιγμή). Αν θες, στείλε μου ένα mail, να κανονίσουμε κάποιον άλλο τρόπο... αν έχεις να μου προτείνεις κάτι, ευχαρίστως να το συζητήσουμε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μάλλον είναι αρκετά περίπλοκο αν δεν έχεις λογαριασμό τραπέζης.. Όταν με το καλό ξεμπερδέψεις με το superior τα λέμε ξανά! :-)
    Εν τω μεταξύ διαλέγω εγώ τι θέλω να ψωνίσω πρώτα.. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή